nl
en
en
nl
en
About us
About us
Our team
Services
Service overview
Activations
Labour market communication
Branding
Campaigns
Design
Digital
Events
Our workKnowledge & insightsWorking at
nl
en
Contact
Looking for something?
Let us search with you
Baker Tilly

Kick-off

Culture & Behavior Campaign

Baker Tilly is one of the top ten accountancy and tax advice firms in the Netherlands that helps its clients succeed now and in the future. Baker Tilly is working intensively on the internal organization and is launching an important program on Culture & Behavior aimed at all partners and employees of the 13 branches.

Doelen

Inhoud en commitment

The importance of the internal program is great and the ambitions for the kick-off are high. The meeting is an important driver of the internal Culture & Behavior program. The pre-set goals were:

  • Informing: getting everyone at the same level of information about the Culture & Behavior program.
  • Discover: Introduce employees to the desired behavior in an interactive and honest way.
  • Explore: let employees experience and experience the desired behavior in a natural and inspiring way.
  • Commitment: being motivated and inspired to make the program a success together in the coming months.
Van event naar activatie

Building Our Behaviour Together

Bij de conceptontwikkeling wisten we één ding zeker: het wordt geen one-off maar een campagne met een kalender vol activiteiten in grote en kleine groepen met de kick-off als belangrijke activatie. Het veranderen van gedrag is immers een opgave waar je iedere dag individueel en samen aan zal moeten werken. Samen bouwen aan gedrag… binnen en buiten… de (internationale) organisatie Baker Tilly. Daarin vond ons creatieve team de propositie van de campagne: Building our Behaviour Together.

Doorvertaling

Raken en verbinden

We vertalen de campagne door naar de kick-off. Een middag en avond vol persoonlijke verhalen, monologen, interviews en activiteiten voor ruim 700 aanwezigen. We raken met sterke content en aan het einde van de dag ontstaat de collectieve ambitie om samen te bouwen aan het gedrag van de toekomst. Dit brengen we direct in de praktijk met een van de grootste Chain Reactions die ooit in Nederland gebouwd is. Inderdaad, een heerlijk kippenvel moment!

Resultaat

Een kalender met activiteiten

De kick-off is het begin van een interne campagne. In de maanden na het evenement staan diverse kleine en grote inhoudelijke en verdiepende (online) bijeenkomsten op het programma voor partners en medewerkers. De jaarkalender met events en activaties draagt zo écht bij aan de interne communicatiedoelstellingen van Baker Tilly.

effect-makers

These effect makers provided just that little bit extra!

effectmaker Marijn Klouwen
Marijn Klouwen
Senior Project Manager
effectmaker Tanya Hampsink
Tanya Hampsink
Communication advisor
art director bij effectgroep* Anouk Dijkstra
Anouk Dijkstra
Art Director
CEO Simon Renes
Simon Renes
CEO (founder)

Wil jij ook bouwen aan cultuur & gedrag binnen je organisatie?

Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en maak kennis met effectgroep*.

Get in touch
CEO van effectgroep* Simon Renes
Terug naar het overzicht
Times are changing.
Do you keep watching or do you see opportunities?
Stay up to date and don't miss the change.
Sign up for the newsletter
Services
ActivationsLabour market communicationBrandingCampaignsDesignDigitalEvents
About us
Working atTeamArticles
Address
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31 (0) 30 41 00 790
Awards
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy statementDisclaimer