Kick-off
Culture & Behavior Campaign
Baker Tilly is one of the top ten accountancy and tax advice firms in the Netherlands that helps its clients succeed now and in the future. Baker Tilly is working intensively on the internal organization and is launching an important program on Culture & Behavior aimed at all partners and employees of the 13 branches.

Inhoud en commitment
The importance of the internal program is great and the ambitions for the kick-off are high. The meeting is an important driver of the internal Culture & Behavior program. The pre-set goals were:
- Informing: getting everyone at the same level of information about the Culture & Behavior program.
- Discover: Introduce employees to the desired behavior in an interactive and honest way.
- Explore: let employees experience and experience the desired behavior in a natural and inspiring way.
- Commitment: being motivated and inspired to make the program a success together in the coming months.
.avif)
Building Our Behaviour Together
Bij de conceptontwikkeling wisten we één ding zeker: het wordt geen one-off maar een campagne met een kalender vol activiteiten in grote en kleine groepen met de kick-off als belangrijke activatie. Het veranderen van gedrag is immers een opgave waar je iedere dag individueel en samen aan zal moeten werken. Samen bouwen aan gedrag… binnen en buiten… de (internationale) organisatie Baker Tilly. Daarin vond ons creatieve team de propositie van de campagne: Building our Behaviour Together.


Raken en verbinden
We vertalen de campagne door naar de kick-off. Een middag en avond vol persoonlijke verhalen, monologen, interviews en activiteiten voor ruim 700 aanwezigen. We raken met sterke content en aan het einde van de dag ontstaat de collectieve ambitie om samen te bouwen aan het gedrag van de toekomst. Dit brengen we direct in de praktijk met een van de grootste Chain Reactions die ooit in Nederland gebouwd is. Inderdaad, een heerlijk kippenvel moment!
Een kalender met activiteiten
De kick-off is het begin van een interne campagne. In de maanden na het evenement staan diverse kleine en grote inhoudelijke en verdiepende (online) bijeenkomsten op het programma voor partners en medewerkers. De jaarkalender met events en activaties draagt zo écht bij aan de interne communicatiedoelstellingen van Baker Tilly.
These effect makers provided just that little bit extra!




Wil jij ook bouwen aan cultuur & gedrag binnen je organisatie?
Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en maak kennis met effectgroep*.
