nl
en
en
nl
en
About us
About us
Our team
Services
Service overview
Activations
Labour market communication
Branding
Campaigns
Design
Digital
Events
Our workKnowledge & insightsWorking at
nl
en
Contact
Looking for something?
Let us search with you
Bakker Goedhart

Een nieuw merkverhaal

Meer dan 125 jaar vakmanschap, innovatie en familiegevoel

Bakker Goedhart is al meer dan een eeuw een gevestigde naam in de Nederlandse bakkerijsector. Van traditioneel brood en feestelijke taarten tot innovatief gebak en gemaksproducten. Met passie, ambacht en een moderne aanpak bieden de meer dan 1000 medewerkers van Bakker Goedhart voor elk moment van de dag een smaakvolle oplossing, zowel thuis als onderweg.

‍

Hoe vertaal je deze rijke historie en innovatiekracht naar communicatie die echt aanspreekt?

‍

Your browser does not support the video tag.
De vraag

Hoe laat je zien waar je écht van bent?

Met drie sterke divisies – Brood & Specialiteiten, Convenience en Patisserie, wilde Bakker Goedhart haar verhaal eenduidig en professioneel neerzetten. De uitdaging? Een merkverhaal dat de breedte van de organisatie belicht, het familiegevoel versterkt én een frisse uitstraling biedt in alle communicatiemiddelen.

De aanpak

Van merkverhaal tot impactvolle middelen

Samen met het team van Bakker Goedhart gingen we terug naar de kern. Wat maakt dit familiebedrijf met meer dan 125 jaar historie uniek? Vanuit die basis ontwikkelden we een merkverhaal dat de kernwaarden, ambitie en identiteit samenbrengt. Een krachtig verhaal dat intern en extern aanspreekt.

Dit merkverhaal vormde het fundament voor nieuwe communicatiemiddelen:

  • Een verfriste, uniforme en professionele huisstijl voor alle communicatiemiddelen, met krachtige visuals, korte teksten en duidelijke navigatie, die gemakkelijk door teams gebruikt kan worden.
  • Een moderne bedrijfspresentatie die de veelzijdigheid en kracht van de organisatie benadrukt.
  • Een flexibel PowerPoint-template waarmee medewerkers visueel sterke presentaties maken, altijd in lijn met de huisstijl.
  • Een professionele bedrijfsvideo die de drie divisies – Brood & Specialiteiten, Convenience en Patisserie – op een frisse manier belicht.
Als je een opdracht bij effectgroep* neerlegt, krijg je meestal nog meer dan je had verwacht.
Patricia Usleeber-Van Schaik
Directiesecretaresse
Het resultaat

Een smaakvol verhaal dat inspireert!

Het nieuwe merkverhaal raakt de kern: een Koninklijk bekroonde bakkerij met een rijke geschiedenis sinds 1895. Als familiebedrijf combineren ze ambacht en innovatie om dagelijks verse, hoogwaardige producten te leveren, met een sterke focus op duurzaamheid en verbinding met klanten, medewerkers en leveranciers.

Samen met effectgroep heeft Bakker Goedhart haar fundament versterkt en haar uitstraling vernieuwd, waardoor ze nu en in de toekomst consistent en krachtig kunnen communiceren.Hogere zichtbaarheid, een versterkt imago en een organisatie die met trots haar identiteit uitdraagt.

Een merkverhaal dat indruk maakt én klaar is voor de toekomst!

effect-makers

These effect makers provided just that little bit extra!

Ook een sterk merkverhaal?

Wij helpen je graag met een verhaal dat inspireert en middelen die écht werken. Neem contact op met Marlon via marlon@effectgroep.nl

Get in touch
Recently
work
Great Place To Work

How do you put leadership in the spotlight?

Spieren voor Spieren

How do you recruit donors with an anniversary campaign?

Leen Bakker

How do you ensure that a recruitment campaign really scores?

Rolande

How do you use online video for a market introduction?

see all
our work
Terug naar het overzicht
Times are changing.
Do you keep watching or do you see opportunities?
Stay up to date and don't miss the change.
Sign up for the newsletter
Services
ActivationsLabour market communicationBrandingCampaignsDesignDigitalEvents
About us
Working atTeamArticles
Address
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31 (0) 30 41 00 790
Awards
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy statementDisclaimer