Najaarspresentatie
Brand event
FOX stelde ons de vraag hoe zij met impact en beleving de ‘live & on-demand strategie’ kon presenteren aan strategische partners. Wat ons betreft is daar maar één plek voor…. het grootste curved tv-scherm van Nederland in Theater Amsterdam. Dáár maak je impact mee!

Aandacht voor het najaar
Op 2400 inch (55 meter breed) presenteerden FOX en de diverse zenders (zoals National Geographic, 24Kitchen en FOX Sports) hun strategie, met visuele impact en heerlijke videocontent op het mega scherm! De gasten dompelden onder in een meeslepende presentatie, die aan het einde een verrassende wending nam…. Het projectiescherm ging open en de gasten werden beyond the screens uitgenodigd voor een bezoek aan de Playground. Hier kwamen de zenders, programma’s en series tot leven in food, drinks, activaties en entertainment. Hoe dat er uit zag? Check de onderstaande video (op 01:23 gaan we beyond!).
Beyond!
Een event beyond expectations. Letterlijk en figuurlijk! met een hoge opkomst, lage no-show en een gebalanceerde mix van inhoud, fun en activaties. Het event opende deuren voor verdere gesprekken met FOX en haar strategische partners over samenwerkingen in de toekomst.
.avif)
Deze effectmakers leverden nét dat beetje extra!



Brainstormen over een corporate event?
Simon maakt graag tijd voor je. Kom langs voor een inspirerende kennismaking in Utrecht en ontdek waarom steeds meer merken voor de impact van effectgroep* kiezen. Bel 030 – 410 0790 of mail Simon direct via simon@effectgroep.nl.
