Slimme funnels
We maken een slimme funnel van het activatietraject. Want hoe leuk een bingo of ballenbak op de beursvloer ook is, dat is niet het doel. Je wilt leads genereren, je propositie tot leven brengen, je merkbekendheid vergroten of mailadressen verzamelen. Met een goed doordacht plan zorgen wij daarvoor.
Awareness activatie
Hoe maak je mensen bewust van een onzichtbare strijd waar Spieren voor Spieren zich al 25 jaar voor inzet? Met het concept ‘Staren voor Spieren’ stonden voorbijgangers op Utrecht Centraal tijdens staredowns met bekende sporters 25 seconden stil bij kinderen met een spierziekte. De staredowns maakten enorm veel impact en zorgden voor mooie en intense momenten die massaal gedeeld werden op social media.
Beursactivatie
Tijdens de FlowerTrials waanden bezoekers zich in een kunstgalerie. De focusproducten van PanAmerican Seed kregen alle ruimte om te schitteren als ware meesterwerken aan de muur. Met next-level macrofotografie, een audiotour en inspirerende verhalen werd elk zaadje en elke bloem een levendige ervaring.
De beursactivatie verraste bezoekers en werd het begin van veel nieuwe relaties.

Merkactivatie
Instant Ink (‘nooit meer zonder inkt’) van HP is een feestje voor iedereen die het gebruikt. Dus ook voor leraren en scholieren. Deze belofte brachten we tot leven met een klassenfeest op de Nationale Onderwijs Tentoonstelling. De levendige, kleurrijke stand trok duizenden bezoekers die meededen aan activiteiten, genoten van traktaties en kans maakten op een echt klassenfeest met een optreden van niemand minder dan Maan!
Het resultaat? Elke dag een bomvolle beursstand, duizenden leads voor HP én een hele blije lerares die een vet klassenfeest voor haar groep 8 won!

Impact maken met een activatie?
Neem contact op met Kirsten via kirsten@effectgroep.nl
Dat wordt gegarandeerd een interactief gesprek!
