SecurITy festival
Het ultieme relatie-event
Een event dat de relatie met haar klanten en prospect écht versterkt. Een domein claimen dat nog niet geclaimd is, gegoten in een jasje dat nog niet eerder ontworpen is.

De doelgroep écht serieus nemen
Het uitgangspunt voor het concept was de rol van de doelgroep: medewerkers die een prominente rol in de organisatie hebben en die van invloed zijn op de cybersecurity binnen zo’n organisatie. De vraag die we hen stelden was dan ook: hoe serieus neem jij jouw rol? Are you ready to be briefed?



Secure in sixty minutes
We wilden een universeel inzetbaar, awardwinnend concept ontwikkelen. En volledig HP-eigen. De oplossing vonden we in de belofte die het evenement doet: secure in sixty minutes. HP neemt haar bezoekers heel serieus, en snapt tegelijkertijd dat tijd kostbaar is. Het concept, secure in sixty minutes, belooft de bezoeker in 60 minuten volledig te briefen en te voorzien van alle essentiële informatie.
Het programma bestond uit korte, krachtige sessies met grote sprekers uit het veld. Inhoudelijke boosters die triggeren en activeren. Veel aandacht trok de live hacking demo, waar zelfs wachtrijen ontstonden. Bezoekers werden tijdens het event (nog meer) overtuigd van HP als dé partner op het gebied van security features.

Rake resultaten
Follow up: maar liefste 25 vervolgafspraken.
Media: 11 artikelen en een radio interview.
Waardering: een 8+!
Deze effectmakers zorgde voor een totaalervaring!





Vrijblijvend brainstormen over een event voor jouw bedrijf?
Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl.
