Sagra di Beter Horen
Kick-Off en Awardshow
Beter Horen is al 100 jaar de absolute marktleider in Nederland als het om hooroplossingen gaat. De medewerkers van de ruim 200 winkels en het hoofdkantoor worden jaarlijks uitgenodigd voor een informatieve kick-off, inclusief awardshow voor winkels, afdelingen en personen die opvallend goed gepresteerd hebben.

Indruk maken
De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!
.avif)
.avif)
Italiaanse tradities
Beter Horen is onderdeel van de Amplifon Groep, met hoofdkantoor in Italië. De winnaars van de ‘winkelwedstrijd’ krijgen als beloning de gelegenheid om het Italiaanse hoofdkantoor te bezoeken. De Italiaanse CEO komt traditiegetrouw naar Nederland om de medewerkers bij te praten, te bedanken en de winnaars bekend te maken. Maar wat doen we met de collega’s die geen reis naar Italië winnen?
Italiaanse Sangria
Juist! Dan halen we Italië gewoon hier naar toe. Een Sagra is een Italiaans dorpsfeest. We creëerden in evenementenlocatie DeFabrique in Maarssen een Sagra, compleet met pizzabakkers, dorpsgekken, proeverijtjes, leuke acts en het altijd gezellige priklicht. Na de awardshow (in een andere ruimte), klonk het prachtige ‘via con me’ van Paolo Conte, waarna de poorten naar de Sagra di Beter Horen openden.
.avif)
.avif)
.avif)
Wat eraan vooraf ging
Het eerste gedeelte van de avond stond in het teken van de plenaire kick-off en bekendmaking van de winnaars. Enthousiasteling Jan Versteegh bracht vanaf het podium tempo en energie in het programma, dat bestond uit presentaties, video’s en zaalinteractie. Aansluitend werden de winnaars in de diverse categorieën bekend gemaakt, onder luid applaus van collega’s, directie en de CEO. Daarna nodigden we de gasten uit voor een bezoek aan de gezellige Sagra… waar het nog lang onrustig bleef.
.avif)
.avif)
Indruk maken
De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!
Deze Italië-liefhebbers schreven en organiseerde het evenement!


