nl
en
nl
nl
en
Over ons
Over ons
Ons team
Services
Service overzicht
Activaties
Arbeidsmarkt­communicatie
Branding
Campagnes
Design
Digital
Events
Ons werkKennis & insightsWerken bij
nl
en
Contact
Ergens naar op zoek?
Laat ons met je mee zoeken
Beter Horen

Sagra di Beter Horen

Kick-Off en Awardshow

Beter Horen is al 100 jaar de absolute marktleider in Nederland als het om hooroplossingen gaat. De medewerkers van de ruim 200 winkels en het hoofdkantoor worden jaarlijks uitgenodigd voor een informatieve kick-off, inclusief awardshow voor winkels, afdelingen en personen die opvallend goed gepresteerd hebben.

Plenaire kick-off Beter Horen
De vraag

Indruk maken

De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!

medewerker wordt versierd
opening van bedrijfskick off
Italiaanse tradities

Italiaanse tradities

Beter Horen is onderdeel van de Amplifon Groep, met hoofdkantoor in Italië. De winnaars van de ‘winkelwedstrijd’ krijgen als beloning de gelegenheid om het Italiaanse hoofdkantoor te bezoeken. De Italiaanse CEO komt traditiegetrouw naar Nederland om de medewerkers bij te praten, te bedanken en de winnaars bekend te maken. Maar wat doen we met de collega’s die geen reis naar Italië winnen?

Italiaanse Sangria

Juist! Dan halen we Italië gewoon hier naar toe. Een Sagra is een Italiaans dorpsfeest. We creëerden in evenementenlocatie DeFabrique in Maarssen een Sagra, compleet met pizzabakkers, dorpsgekken, proeverijtjes, leuke acts en het altijd gezellige priklicht. Na de awardshow (in een andere ruimte), klonk het prachtige ‘via con me’ van Paolo Conte, waarna de poorten naar de Sagra di Beter Horen openden.

Dorpspleinsetting met priklicht en pizzabakkers op bedrijfsevent
Verklede typetjes als entertainmentact
Verklede animatieact in Italiaanse dorpssfeer
Awardshow

Wat eraan vooraf ging

Het eerste gedeelte van de avond stond in het teken van de plenaire kick-off en bekendmaking van de winnaars. Enthousiasteling Jan Versteegh bracht vanaf het podium tempo en energie in het programma, dat bestond uit presentaties, video’s en zaalinteractie. Aansluitend werden de winnaars in de diverse categorieën bekend gemaakt, onder luid applaus van collega’s, directie en de CEO. Daarna nodigden we de gasten uit voor een bezoek aan de gezellige Sagra… waar het nog lang onrustig bleef.

Jan Versteegh als host op evenement
Sfeervolle zaalverlichting bij binnenkomst event
De vraag

Indruk maken

De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!

Volle tevredenheid van Beter Horen

Deze Italië-liefhebbers schreven en organiseerde het evenement!

effectmaker Ronald van Spanjen
Ronald van Spanjen
Grafisch Vormgever
effectmaker Tanya Hampsink
Tanya Hampsink
Communicatieadviseur
CEO Simon Renes
Simon Renes
CEO (founder)
Terug naar het overzicht
Tijden veranderen.
Blijf je kijken of zie je kansen?
Blijf op de hoogte en mis de verandering niet.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Services
ActivatiesArbeidsmarktcommunicatieBrandingCampagnesDesignDigitalEvents
Over ons
Werken bijTeamArtikelen
Adres
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31(0)30 41 00 790
Awards
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy verklaringDisclaimer