Hackers under the dome
Beursconcept en klantevent
De afgelopen jaren heeft HP veel ontwikkelingen doorgevoerd op het gebied van cyber security. Onder andere hun printers en laptops bevinden zich in het hoogste veiligheidssegment. Om dit kenbaar te maken onder IT-professionals in de zakelijke markt, wilde HP voor de Infosecurity beurs een indrukwekkende beursstand en presentatie van hun merk. Bezoekers van de stand moesten op een opvallende manier kennismaken met de hoge veiligheidsnormen en technieken die de software en printers van HP hebben.

Een rijke geschiedenis in een modern jasje
Ons digitale team bezoekt het mini-museum van Old Holland en maakt kennis met de rijke geschiedenis. Dit vertalen ze door naar een prachtige tijdlijn op de website. Het uitgebreide productaanbod wordt overzichtelijk gepresenteerd en kleurenkaarten geven de beste mogelijke impressie van de beschikbare kleuren per product.

.avif)

Boven verwachting!
De beursstand was opvallend met een gigantische projectiedome die veel bekijks trok. De dome symboliseerde de wereld van HP. In de dome werd videocontent vertoond om de cyber security awareness te verhogen. De hostessen, gewapend met HP-devices, onderwierpen de bezoekers aan een korte veiligheidsquiz; hoe veilig is jouw printer? De HP-specialisten stonden vervolgens klaar om bezoekers direct van advies te voorzien. Deze salesfunnel leverde tijdens de beursdagen 300+ leads op, ruimschoots meer dan de vooraf geformuleerde doelstellingen!
Parallel aan de beurs organiseerden we in de oude gevangenis in het centrum van Utrecht een besloten lunch voor HP-relaties, met een exclusieve presentatie van Mafiaboy over de mindsetvan een hacker.
.avif)
Deze effectmakers leverden nét dat beetje extra!





Vrijblijvend brainstormen over een beursconcept?
Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen! Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl.
