nl
en
nl
nl
en
Over ons
Over ons
Ons team
Services
Service overzicht
Activaties
Arbeidsmarkt­communicatie
Branding
Campagnes
Design
Digital
Events
Ons werkKennis & insightsWerken bij
nl
en
Contact
Ergens naar op zoek?
Laat ons met je mee zoeken
Creatieve animatie-act tijdens corporate event georganiseerd door evenementenbureau effectgroep*
Creatieve animatie-act tijdens corporate event georganiseerd door evenementenbureau effectgroep*
De parels van

RTL & Ad Alliance

Medium length hero heading goes here

Ad Alliance is dé ontmoetingsplek voor sterke mediaspelers. Ze bieden een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden met hun TV-zenders, online video kanalen, digital content en influencers voor adverteerders. Voor de merken van RTL, met bekende formats zoals Kopen Zonder Kijken, Live Island en Het Perfecte Plaatje mocht effectgroep* een live-event organiseren.

Parels

Betekenisvol

Ad Alliance gelooft in de kracht van content. In het vertellen van verhalen die vermaken, verrassen en verbinden. Die echte betekenis creëren voor de merkboodschap en een emotionele connectie leggen tussen merken. Het was tijd om voor relaties een overkoepelend event te organiseren, zodat zij de ‘parels’ live konden beleven. De link naar de locatie Het Sieraad in Amsterdam en het thema Oesterfest (credits voor Ad Alliance) werd snel gelegd!

Creatieve animatie-act tijdens corporate event georganiseerd door evenementenbureau effectgroep*
Oesterfest

Live beleven

Op de eerste editie van het Oesterfest kregen zakelijke relaties bij mediabureaus en adverteerders de unieke gelegenheid om verhalen uit te wisselen met de makers, gezichten en specialisten van de parels van RTL. Denk hierbij aan titels zoals The Masked Singer, GTST, I Can See Your Voice en Eigen Huis & Tuin. De belangrijkste doelstellingen van het event? Impact maken, de samenwerking vieren, relaties verstevigen en hen verrassen en inspireren.

In korte tijd hebben we met elkaar een exclusief evenement georganiseerd dat verraste, vermaakte en verbond. De live experiences maakten impact en alles was perfect geregeld. Met als klinkend resultaat: veel enthousiasme en positieve feedback van onze relaties!
Eefje Damen
Lead Communicatie B2B - Ad Alliance bij RTL
Co-creatie

Samen sprinten

Bij effectgroep* geloven we er heilig in. En bij Ad Alliance en RTL willen ze niet anders: samenwerken om de beste resultaten te behalen. In een onmogelijk korte tijd werd het concept, de communicatie, de locatie, de merkactivaties, techniek, sfeer en decor en heel veel meer geregeld. Dus was het toch mogelijk:-). Want inderdaad, onder druk ontstaan nu eenmaal de mooiste diamanten… of (in dit geval) parels!

Resultaat

Verbinding en impact

We horen het telkens van opdrachtgevers en bezoekers van live events: wat een impact! Elkaar ontmoeten, content aanraakbaar maken, samen successen vieren en met échte aandacht investeren in relaties. Ad Alliance en RTL blikken tevreden terug op het Oesterfest. En de relaties kijken uit naar de toekomstige live experiences van RTL programma’s waarmee zij én hun opdrachtgevers succes beleven.

effectmakers

Deze effectmakers leverden nét dat beetje extra!

Wil je ook een parel van een event?

Neem contact op met Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030- 410 0790.

Neem contact op
head of creative bij effectgroep* Kirsten Flik
Recent
werk
aaff

Hoe schud je als merk de accountantswereld op?

HP Omen

Hoe maak je een beursactivatie fun?

Samsung

Hoe breng je tech wereldprimeurs tot leven?

Wij zijn JONG

Hoe til je employer branding naar een hoge niveau?

Tergooi MC

Hoe maak je van een opening een historisch moment?

bekijk al
ons werk
Terug naar het overzicht
Tijden veranderen.
Blijf je kijken of zie je kansen?
Blijf op de hoogte en mis de verandering niet.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Services
ActivatiesArbeidsmarktcommunicatieBrandingCampagnesDesignDigitalEvents
Over ons
Werken bijTeamArtikelen
Adres
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31(0)30 41 00 790
Awards
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy verklaringDisclaimer