nl
en
nl
nl
en
Over ons
Over ons
Ons team
Services
Service overzicht
Activaties
Arbeidsmarkt­communicatie
Branding
Campagnes
Design
Digital
Events
Ons werkKennis & insightsWerken bij
nl
en
Contact
Ergens naar op zoek?
Laat ons met je mee zoeken
Norlandia Kinderopvang

Binnenstebuiten Festival

Op ontdekking met Norlandia

Op maar liefst 94 locaties biedt Norlandia aan 7000 kinderen in Nederland opvang. Met haar Noorse wortels stroomt de hoge kwaliteit en essentie van Norlandia door in haar kernwaarden: smakelijk eten, beweeg, go green en samen nieuwsgierig. Kinderen worden gestimuleerd om zelf op ontdekking te gaan, met volop ruimte voor avontuur.

De vraag

Meer dan een personeelsdag

Norlandia daagde effectgroep* uit om verder te gaan dan een standaard jaarlijkse personeelsdag. ‘Breng onze nieuwe kernwaarden tot leven op een manier die onze medewerkers raakt en verbindt. We willen meer dan een personeelsdag; we willen een ervaring. Een viering van Norlandia’s essentie én onze hardwerkende medewerkers. Breng ze samen om elkaar te ontmoeten en verhalen uit te wisselen.‘

Hier slaat ons liefde-voor-live-hart een extra slag voor!

Niet zomaar praten

Beleef Norlandia

Het ‘Norlandia Binnenstebuiten Festival’ op het prachtige Fort bij Vechten was geboren. Met als doel: Beleef Norlandia! Niet zomaar praten over de nieuwe kernwaarden: ze laten beleven. Het festival was een kans om naar binnen te kijken door een buitenperspectief, waarbij we de kernwaarden op een leuke en interactieve manier tot leven brachten. Spelenderwijs zoals je van een kinderopvangorganisatie mag verwachten! Op een locatie die zich perfect leent voor ontdekkingen werden alle Norlandia locaties verbonden.

Kernwaarden beleven

In het ‘Proeftuin’-foodcourt ontdekten ze samen de smaak van Norlandia. Silent disco, kickboksworkshops, blote voetendansen en favoriete hits aanvragen bij de DJ brachten de beweeglijkheid tot leven. De Go Green-zone nodigde uit tot wandelingen, buitenbioscoop en creatieve sieraden van natuurlijke materialen. De Quest-activiteiten, gewijd aan water en smaakwaters, reflecteerden op de kernwaarde ‘samen nieuwsgierig’.

Buitengewone complimenten naar effectgroep* toe. Dat was een mooi event! Ik krijg nog steeds van iedereen berichtjes hoe ze hebben genoten.
Jose Brilman
Marketing manager Norlandia Kinderopvang
Resultaat

Levendige herinneringen

Met meer dan 700 foto’s uit de speciale fotobooth ving het festival het ‘wij-zijn-Norlandia’-gevoel op beeld.

Het BinnensteBuiten Festival was een dag waarop we buiten de gebruikelijke kaders keken. Een speelse weergave van wat Norlandia binnen wil bereiken. Het versterkte de band tussen medewerkers van alle vestigingen en liet een blijvende indruk achter.

Volledig geslaagd. Missie vervuld.

Ook een onvergetelijke ervaring creëren voor jouw organisatie?

Ontdek hoe effectgroep* jouw evenement naar een hoger niveau kan tillen. Neem contact op met Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030- 410 0790.

Neem contact op
head of creative bij effectgroep* Kirsten Flik
effectmakers

Deze effectmakers leverden nét dat beetje extra!

Recent
werk
aaff

Hoe schud je als merk de accountantswereld op?

HP Omen

Hoe maak je een beursactivatie fun?

Samsung

Hoe breng je tech wereldprimeurs tot leven?

Wij zijn JONG

Hoe til je employer branding naar een hoge niveau?

Tergooi MC

Hoe maak je van een opening een historisch moment?

bekijk al
ons werk
Terug naar het overzicht
Tijden veranderen.
Blijf je kijken of zie je kansen?
Blijf op de hoogte en mis de verandering niet.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Services
ActivatiesArbeidsmarktcommunicatieBrandingCampagnesDesignDigitalEvents
Over ons
Werken bijTeamArtikelen
Adres
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31(0)30 41 00 790
Awards
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy verklaringDisclaimer