Blended teams
Een blended agency. Wow, een woord dat je niet zo vaak hoort! Maar wat heb je er als opdrachtgever aan?




De kracht van de blend leggen we je graag uit
Op onze creatieve vloer vind je een unieke mix van professionals: eventmanagers, designers, creatives, copywriters, projectmanagers, communicatieadviseurs, developers en strategen. Het zijn onze effectmakers.
Een voorbeeld:
Stel je organiseert een medewerkersbijeenkomst. Dan kan je de opdracht bij een evenementenbureau neerleggen. Dat komt vast goed. Maar wat als je het bij ons neerlegt? Wij maken van jouw evenement een communicatiemoment en zorgen voor een langere periode van impact. We maken op de dag zelf content, ‘ownen-the-place’ met branding & signing en bedenken een concept en programma dat je never-nooit-meer vergeet. Je krijgt er gelijk een eventlogo, pay-off en communicatieplan met activaties, teasers, registratietool en contentstrategie bij. En als het even kan, maken we het evenement onderdeel van een interne of externe campagne - die we ook graag voor je bedenken.
Een ander voorbeeld:
Je wilt je merk opnieuw positioneren. Dan heb je een wasstraat aan expertises nodig voor het formuleren van de strategie, het schrijven van de brand story, het designen van het logo en het vernieuwen van de website en andere marketing assets. Medewerkers wil je betrekken en klanten moeten enthousiast gemaakt worden. Een kick-off en introductiecampagne is natuurlijk een must. Voor dit alles heb je meerdere bureaus nodig, of zet je onze blend aan het werk?
Merkgebaren
Iemand zei ooit: een merk is een levend wezen, het product van vele merkgebaren. Met onze blend maken we méér van jouw losse merkgebaren en zorgen we voor samenhang en consistentie tussen alle merkgebaren.
Blended approach
Hoe klein of groot je opdracht ook is, we beginnen met het strategisch inzicht. Misschien leg je dat bij de briefing al op tafel en anders ontwikkelen wij graag het strategisch kader. Als we dat scherp hebben, gaat creatie aan de slag. Zij ontwikkelen het concept en brengen het tot leven in woorden, beelden, designs, content en experiences en zorgen voor de productie van middelen en het project-, campagne en eventmanagement.
Blended media
Een live event, digitale campagne of mix? Owned, earned of paid media? Ieder mediatype en communicatiekanaal heeft voor- en nadelen. Het is krachtig om een combinatie te maken en te kiezen voor een geïntegreerde aanpak. Maar soms is het beter om je budget volledig in te zetten op één medium. Onze effectmakers adviseren je hierover en ontwikkelen het optimale mediaplan met bijbehorende middelenmix.
Onze blend in actie
Een nieuw merk, een frisse start. De lancering van Aaff liet zien hoe onze blended aanpak werkt. Een lanceringscampagne waarin alles samenkomt: strategie, contentcreatie, brand design, employer branding, campagne content en een grootse live kick-off. Dat alles vanuit het dragende concept, Aangenaam Aaff, met een consistente ervaring op ieder moment en op ieder kanaal.
Subheading four
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.
Wil jij ontdekken wat een blended agency voor jou kan doen?
Plan een kennismaking met een van onze effectmakers.
